Thursday, November 4, 2010

Bila la between kita nak solve haa ? Penat bertekak sana sini. Jenuh nak jawab when orang tanya pasal kau. Dah cukup POPULAR dah kau kat satu Malaysia ni. Apa kata kalau tak nak things become longer and longer and daripada kau update kat wall bad things pasal kami, kau cepat cepat la mintak kat aku face-to-face duit kau yang dah lama panas dalam purse aku ni. Aku nak je campak duit tu kat muka kau but aku fikir maruah kau lagi la kan thats why aku tak buat. And and kalau tak nak dia keep on mempopularkan kau, you pay her then she'll pay yours. But but aku rasa kan, you owed her more than what she'd done with your dad's car. So to make things clear, you ask me, I'll pay you, you pay her then she'll pay you. Easy as ABC kan ? Dah besar pandai fikir sendiri la kan sayang :)